پذیرش بدون کنکور در ۴۱ رشته دانشگاه آزاد یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد یزد از پذیرش بدون کنکور دانشجو در ۴۱ رشته تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

سید علی المدرسی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان داشت: با توجه به شیوه طراحی و تنظیم برگزاری کلاس‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد، برنامه‌های آموزشی دانشگاه به گونه‌ای طراحی شده که شاغل بودن علاقه‌مندان به ادامه تحصیل منافاتی با دانشجو شدنشان نخواهد داشت.

 

وی در ادامه تعداد دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد را شش دانشکده شامل دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی،کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم پایه و دانشکده مدیریت بیان کرد.

 

المدرسی گفت: ارائه خدمات علمی در دانشگاه توسط ۲۰۰ عضو هیأت علمی تمام وقت انجام می‌پذیرد و با برنامه‌های خوب سازمان مرکزی دانشگاه در عرصه ممیزی رشته‌ها و ایجاد سامانه متمرکز برای پایش وضعیت اعضای هیأت علمی، مراحل اخذ کد شناسایی تدریس برای همکاران هیأت علمی و حق التدریس به منظور ارتقای کیفیت آموزش به خوبی انجام خواهد شد که قطع به یقین نتایج گهربار و خوب آن در سال‌های تحصیلی آتی ملموس و مشهود خواهد بود.

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، این دانشگاه را با تنوع رشته‌های مناسب و با افتخارات خوب علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و ده‌ها امتیاز و رتبه جهانی و کشوری در بحث رباتیک، گزینه شایسته انتخاب دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل خواند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..