رئیس شورای شهر:

نواقص طرح مزرعه تا سفره در یزد رفع شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد طرح «مزرعه تا سفره» را اقدامی مناسب برای بهبود معیشت مردم خواند و با توجه به محدودیت مراکز و کالاهای عرضه شده، خواستار رفع این نواقص توسط جهادکشاورزی در جهت رضایتمندی بیشتر مردم شد.

«عزیزالله سیفی» در آخرین جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: طرحی تحت عنوان از مزرعه تا سفره در کشور همچنین در یزد در حال اجراست که توسط جهاد کشاورزی در راستای کاهش قیمت کالاهای معیشتی مردم و خرید مستقیم مطرح شده است.

وی ادامه داد: این طرح اقدام مناسبی برای بهبود معیشت مردم است و انتظار می رود در استان یزد به خوبی اجرا شود.

به گفته سیفی، طرح مزرعه تا سفره در استان یزد درحال اجراست اما متاسفانه تعداد مراکز عرضه همچنین کالاهای عرضه شده، اندک است و ضرورت دارد از سوی جهاد کشاورزی این مسئله حل شود تا رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: نباید فراموش کرد که هر اقدامی که دولت برای حذف واسطه ها بردارد موجب کاهش قیمت کالا ها به خصوص کالاهای معیشتی مردم خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، سیفی افزود: برخی کالاهای معیشتی مردم در استان با قیمت هنگفتی به فروش می‌رسد و در این میان بیشترین سود را واسطه گران می برند لذا با حذف واسطه و فروش مستقیم، قیمت کالاها کاهش خواهد یافت؛ مشروط بر آن که طرح مزرعه تا سفره با برنامه ریزی و دقیق اجرا شود.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..