اضافه شدن ۶۰۰۰ نیکوکار یزدی به جمع حامیان ایتام در ماه رمضان

معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، شش هزار نیکوکار یزدی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌ گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

«علی اکبر سلمانی» با بیان این که در ماه مبارک رمضان به‌ ویژه در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کردند، گفت: امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان شش هزار نیکوکار یزدی به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان اضافه شدند.

وی افزود: مهرورزان یزدی می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند همچنان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سلمانی یادآور شد: ۵۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۲۹ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..