طی نشستی اعلام شد:

ظرفیت قابل‌ توجه یزد در کسب برندهای بین‌المللی

معرفی شهر یزد به‌عنوان شهر خلاق یونسکو یکی از ظرفیت‌های مؤثر این شهر برای کسب برندهای بین‌المللی است.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نشست هم‌اندیشی عضویت شهر یزد در شبکۀ شهرهای‌خلاق یونسکو،گفت: معرفی شهر یزد به‌عنوان شهر خلاق یونسکو یکی از ظرفیت‌های مؤثر این شهر برای کسب برندهای بین‌المللی است.

مجید جوادیان زاده با اشاره به پیشینۀ ایدۀ شهر خلاق در استان بیان کرد: ایدۀ شهر خلاق از دو سال گذشته مطرح شده و هدف ما معرفی بهتر یزد در سطح جهانی است.

جوادیان‌زاده با بیان اینکه در آینده شهرها نقش مؤثری در روابط بین‌الملل ایفا می‌کنند، افزود: شهرها به دنبال ایجاد چهرۀ بین‌المللی هستند؛ شهر یزد ظرفیت‌ بالایی برای کسب برندهای بین‌المللی دارد. از این‌رو باید از قابلیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد.

محمدمهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این جلسه گفت: با توجه به رشد چشمگیرگردشگری در استان، یزد شرایط بسیار خوبی برای تصویرسازی از خود در عرصۀ بین‌المللی دارد و می‌توان از فرصت‌های پیش‌رو برای کسب برندهای دیگری چون شهرخلاق و شهرجهانی صنایع‌دستی استفاده کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..