مدیرعامل باشگاه: چهار مسابقه آینده تیم فوتبال قندی یزد حکم فینال دارد

مدیر عامل باشگاه شهید قندی یزد گفت: چهار بازی پیش‌رو تیم برای ما حکم فینال دارد و هر بازی مهم است و باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

به گزارش یزدی نیوز، محمدفاضل یوسفی، در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم شهید قندی افزود: این مهم به همت و همدلی نیاز دارد که با غیرت و تعصبی که از شما سراغ داریم قطعا جامه عمل می‌پوشد و موفقیت در بازی‌های آینده هم برای شما و هم برای باشگاه حائز اهمیت است.

وی در ادامه از مردود اعلام شدن شکایت تیم داماش گیلان علیه محمدعلی اکبرخواه خبر داد و گفت: از آنجایی که ادعای تیم داماش مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد اکبرخواه در کمیته انضباطی و استیناف مورد بررسی و تایید قرار گرفته بود بنابراین با پیگیری‌های مجدانه و شبانه روزی و ارائه مدارک کافی به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، رای قبلی که بر علیه تیم شهیدقندی صادر شده بود از سوی کمیته مذکور مردود اعلام شد.

این مسئول اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت قراردادهای بازیکنان وظیفه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است که در این راستا شیطنت‌هایی اتفاق افتاد و موضوع در جایی مطرح شد که رسیدگی می شد که در این راستا اتفاقاتی رخ داد که کسر سه امتیاز و تغییر نتیجه به مراتب در روحیه تیم اثرگذار بود و امید می‌رفت کمیته انضباطی و استیناف در این راستا، تحقیقات بیشتری را در دستور کارشان قرار می‌دادند.

یوسفی عنوان کرد: بر اساس رای صادره، دادخواستی را به کمیته استیناف خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز کسر شده به تیم شهید قندی برگردد و این حق ماست.

وی در خصوص چهاربازی آینده تیم شهید قندی گفت: در هفته های آینده تیم قندی به ترتیب مقابل شهرداری نوشهر، شهرداری بندرعباس، داماش گیلان و نفت و گاز گچساران مسابقات حساس خود را برگزار می‌کند.

 

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگیری می‌شود و در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..