تحویل ۱۴۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بافق، بزودی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق: ۱۴۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به اتمام تعهدات بنیاد مسکن، حداکثر تا ۲ هفته آینده بر اساس اولویت فیش‌های واریزی و تکمیل آورده‌ها، تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز طالعی افزود: طرح‌های بنیاد مسکن در شهرستان بافق همزمان با سراسر کشور و استان در حال اجرا است که در قالب دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

 

وی، بیان کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، تعداد ۱۴۵ واحد جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده که عملیات اجرایی ساخت این واحد‌ها در فروردین امسال به اتمام رسید و در آینده نزدیک به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

 

طالعی عنوان کرد: عملیات خدمات زیربنایی طرح از قبیل آب، شبکه برق و گاز هم در دست اقدام است که شبکه برق آن با همکاری شرکت توزیع برق شهرستان و استان یزد به انجام رسیده است.

 

وی، ادامه داد: تا یک ماه آینده کار اتصال به شبکه طرح آب شهری پایان می‌یابد و مراحل بعدی عملیات محوطه سازی و آماده سازی طرح با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، با دستگاه خدمات رسان به مرور انجام می‌شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق، گفت: تا کنون مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان آورده نقدی متقاضیان بوده و ۳۰۰ میلیون تسهیلات مسکن ملی است که برای تکمیل واحد‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی در قالب سه فاز پنج، شش و هشت، تا کنون ۲ هزار و ۷۷۶ نفر متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۱۲ نفر واریز وجه اولیه را انجام داده اند.

 

وی، افزود: زمین محل اجرای این طرح، نیز با توجه به هماهنگی انجام شده با اداره راه و شهرسازی در قالب یک قطعه زمین ۳۳ هکتاری به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 

طالعی بیان داشت: طرح تفکیکی نیز تهیه شده و مراحل تصویب آن درحال انجام است و به محض ابلاغ طرح تفکیکی، در آینده نزدیک عملیات اجرایی این سه فاز آغاز می‌شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: مهمترین مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، موضوع طرح تفکیکی اراضی ۳۳ هکتاری است که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری بافق و شورای اسلامی شهر، امیدواریم هرچه سریعتر طرح تفکیکی ابلاغ و عملیات اجرایی آغاز شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..