هویت محوری و عدالت گستری دو محور فعالیت صدا و سیمای مرکز یزد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد: هویت محوری و عدالت گستری دو محور فعالیت صدا وسیمای مرکز یزد است که در این زمینه توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها، روستا‌ها و مناطق محروم شده است.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان بافق افزود: ممکن است برخی کار‌های ضعیف از شبکه یزد پخش شود که این ایراد کار ما نیست بلکه ما باید با توجه به تولیدات مردمی در شهرستان‌ها و روستا‌ها انگیزه در مردم ایجاد واز آنها حمایت کنیم

کریمی، با اشاره به تولید برنامه‌های متنوع تلویزیونی در صداوسیمای مرکز یزد گفت: درحال تقویم سازی برای مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی شهرستان‌ها و استان یزد هستیم تا بتوان با ساخت برنامه‌های گوناگون به شناساندن مفاخر و علمای استان یزد نیز پرداخت.

 

کریمی تصریح کرد: ما نیاز داریم که تقویم سازی کنیم، روایت اول باشیم و مهمتر از آن رویداد ساز باشیم.

 

وی، بیان کرد: درحال حاضر این جنگی که داخل آن هستیم، یک جنگ نسل چهارمی، ترکیبی و شناختی است که افکار مردم را هدف قرار داده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: ما در رسانه ملی باید توطئه‌های دشمنان را خنثی و شبهات را شفاف کنیم و دستاورد‌ها را نشان دهیم.

 

کریمی همچنین با خانواده شهید خبرنگار، عباس کلانتری دیدار کرد و گفت: اولین کنگره شهدای رسانه استان یزد به زودی برگزار و مستند ویژه‌ای از شهید عباس کلانتری ساخته می‌شود.

 

وی، در سفر به شهرستان بافق با همراهی معاون خبر صداوسیمای مرکز یزد و مدیر روابط عمومی صدا و سیما با امام جمعه بافق دیدار و از مؤسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضای بافق نیز بازدید کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..