معاون استاندار یزد:

وحدت امت اسلامی از جریان آزادی قدس شریف حائز اهمیت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را نسبت به سالیان قبل متفاوت‌تر خواند و گفت: امسال نیز مردم شریف، انقلابی و مومن استان دارالعباده یزد حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد.

«علی اکبر عزیزی» در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت علی (ع)، به ویژگی خاص راهپیمایی امسال روز جهانی قدس نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امسال نسبت به سالیان قبل تفاوت مهمی داشته و آن هم عملکرد ددمنشانه رژیم جعلی و منحوس اسرائیل در روزهای اخیر و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه و همچنین شهادت دو تن از فرزندان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ابراز کرد: به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها با این اتفاقات و درگیری‌های داخلی حتی زودتر از این از صفحه روزگار محو خواهند شد لذا وحدت امت اسلامی و حمایت کشورهای مسلمان از جریان آزادی قدس شریف حائز اهمیت است.

معاون استاندار با قدردانی از همراهی و حضور چشمگیر مردم در مراسم‌های گذشته به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف، انقلابی و مومن استان دارالعباده یزد این بار نیز با اعتقاد راسخ خود مبنی بر آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس و غاصب اسرائیل در جمعه پیش رو، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری به افتخارات استان اضافه خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، عزیزی در پایان از همه اقشار، گروه‌ها، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد درخواست کرد با صدور بیانیه آحاد مردم را برای حضور هر چه باشکوه تر در این مراسم دعوت کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..