استاندار: فعالیت جهادی بنیاد مسکن یزد قابل تقدیر است

استاندار یزد گفت: فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد بخصوص در سیل سال گذشته و اقداماتی که برای ساخت و کمک به آسیب دیدگان انجام شد قابل تقدیر است .

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در دیدار با مدیر کل و مدیران بنیاد مسکن استان، افزود: ازدواج، اشتغال و مسکن بعنوان سه اولویت اول همه اقشار مختلف است و شما در حوزه مسکن خدمت می کنید و همواره یکی از دغدغه های مردم را برطرف می کنید که مصداق عمل صالح است.

وی ادامه داد: نرخ تورم باعث می گردد هر گونه تعلل باعث ضرر و زیان مردم شود و نباید در این زمینه هیچگونه کوتاهی وجود داشته باشد و باید با یک کار جهادی در سریع ترین زمان ممکن فعالیت های مرتبط به مسکن انجام شود.

استاندار یزد گفت:بنیاد مسکن از یادگاران امام خمینی (ره) است و زمانی بنیاد امام باقی می ماند که روحیه جهادی و ولایی آن حفظ شود و شما محل رجوع مردم مستضعف و درمانده هستید و باید همواره خدمتی به مردم ارائه نمایید که امیدوار کننده باشد و البته بنیاد مسکن یزد یکی از بهترین مجموعه های ما در خدمات رسانی به مردم است.

فاطمی ادامه داد: باید نوع نگاه و برخورد شما نیز کمک کننده و امیدوار کننده باشد و خدمت به مردم با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و درخواست دارم چون بنیاد مسکن یزد توان دارد کار جهادی و بسیجی گونه در رابطه با نهضت ملی نیز برای مسکن استان انجام دهید و ما نیز هرگونه همکاری را داشته و خواهیم داشت.

 

محمد جواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این نشست گفت:بیش از نیمی از پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد دارای مدارک علمی بالا در حرفه خود هستند و با علم روز فعالیت دارند و اقدامات جهادی زیادی در سیل سال گذشته یزد و همچنین زلزله و سیل در مناطق دیگر کشور را توسط این بزرگواران شاهد هستیم که قابل تقدیر است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: از سال ۱۳۵۸ تا قبل از دولت سیزدهم تعداد ۱۸۶ هزار و ۶۵ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واگذار شده بود در حالیکه از ابتدای فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۶۲ قطعه معادل یک هزار و ۹۷۵ قطعه زمین در سال تحویل شد که رشد چهار و نیم برابری را نشان می دهد.

علیرضا نادریان زاده افزود: همچنین در دولت سیزدهم بیش از ۱۰۷ طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در استان یزد اجرا شد که شامل بهسازی معابر آسیب دیده بطول ۲۰ کیلومتر ، احداث ۲ پارک بزرگ در ده‌بالا و منشاد و بازنگری ۸۰ طرح هادی روستایی است همچنین ۲۴ هزار و ۷۳۷ واحد مقاوم سازی شده که از این تعداد ۶۵ درصد شهری و ۳۵ درصد روستایی است.

وی اظهار داشت: قبل از دولت سیزدهم تعداد ۱۰ هزار و ۶۲۷ واحد در قالب مسکن شهری ، مهر و محرومان ساخته شده بود در حالیکه در این دولت عملیات ساخت چهار هزار و ۹۵۰ واحد در استان شروع شد که نسبت به دوره های قبل رشد ۱۳ برابری را شاهد هستیم.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..