راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ۵۰ شهر و روستاهای مختلف استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام “محمد حسین متوسل افزود: این راهپیمایی باشکوه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های متنوع، پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور در این راهپیمایی مهم که از مناطق مختلف به طرف محل برگزاری نمازهای جمعه و در برخی مناطق به طرف گلزارهای شهیدان برگزار می‌شود ضمن حمایت از انتفاضه فلسطین، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

این مسئول با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی در مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح جمعه این هفته از میدان شهید بهشتی تا مسجد ملااسماعیل برگزار و سپس قطعنامه قرائت می‌شود.

متوسل به اهمیت جهاد تبیین در خصوص موضوع مهم قدس و فلسطین اشاره کرد و گفت: باید نهادها، ادارات، هیات‌های مذهبی و فرهنگی و سایر تشکل‌های مختلف با تولید محتوای مناسب، مردم و جوانان را در جریان مسایل مرتبط با فلسطین قرار دهند.

 

وی بیان کرد: برگزاری پویش‌های مختلف از جمله پویش عکس کودکان در راهپیمایی، فضاسازی شهری و تبلیغات و برنامه‌سازی مناسب در تمامی رسانه‌های گروهی و همچنین برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی در خصوص قدس و فلسطین دارای اهمیت و مورد تاکید است.

راهپیمایی روز قدس امسال روز جمعه این هفته با عنوان «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..