آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار یزدی در شب‌های قدر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد در شب‌های قدر آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

«علی اکبر سلمانی» هم‌زمان با فرارسیدن لیالی قدر گفت: در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

معاون کمیته امداد استان با بیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار نیکوکار یزدی حمایت ۵۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین (غیر یتیم تحت حمایت) کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده ‌دارند.

سلمانی بیان کرد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..