اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه هلال احمر در یزد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با فعالیت‌های بشردوستانه و آموزشی جمعیت هلال احمر، جمعی از مسئولان هلال احمر با حضور در مساجد یزد به معرفی این فعالیتها پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز ؛ حجت الاسلام شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در این برنامه معنوی-آموزشی که به پیشنهاد شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر یزد صورت گرفت، مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین با حضور در مسجد، ضمن شرکت در نماز جماعت به معرفی ظرفیت‌های هلال احمر برای ارائه به مردم پرداختند.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در سخنانی در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، حضور گسترده مردم در مساجد را فرصت مناسبی دانست تا با هماهنگی و برنامه ریزی بتوان آموزش‌های کمک‌های اولیه را به آحاد شهروندی ارائه کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این طرح آموزشی بتوان گام موثری را در راستای تحقق یکی از شعار‌های هلال احمر مبنی بر هر خانواده، یک امدادگر برداشت و تاب آوری جامعه را در مواجهه با حوادث بالا برد.

حرازی زاده گفت: هلال احمر به عنوان یک جمعیت و سازمان مردمی‌باید میان مردم باشد و باید مردم از نزدیک با فعالیت‌های هلال احمر آشنا شوند تا همکاری‌ها صمیمی‌تر و تاثیر گذارتر باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..