فرمانده سپاه الغدیر:

سپاه و بسیج خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه سپاه و بسیج خادم مردم هستند، گفت: خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار حسین زارع کمالی،  در حاشیه سفر به شهرستان بهاباد در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در بسیج سازندگی سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند که در قالب قرارگاه سازندگی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یار راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی روستاهای دورافتاده افزود: سپاه و بسیج سازندگی نقش مؤثر و مهمی در آبادانی، پیشرفت و محرومیت‌زدایی در کشور دارند.

فرمانده سپاه الغدیریزد با بیان اینکه وظیفه سپاه و بسیج، خدمتگزاری به مردم و در کنار مردم بودن است، تصریح کرد: سپاه و بسیج خادم ملت بوده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان بهاباد عنوان کرد: در شهرستان بهاباد که از شهرستان‌های کم برخوردار کشور نیز محسوب می‌شود، خدمات قابل توجهی در حوزه‌های کشاورزی، خانه عالم و ساخت مسکن برای محرومان و جاده‌های بین مزارع و کانال‌های آبیاری در مزارع روستاها صورت گرفته است.

بسیج و سپاه دو بازوی قدرتمند اسلام و ولایت فقیه هستند

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه بسیج و سپاه دو بازوی توانمند اسلام و ولایت فقیه هستند، گفت: حضور این دو عنصر هر جا که انقلاب دچار مشکل و با آفت‌ها روبرو شده، مؤثر بوده است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان کرد: سپاه و بسیج علاوه بر اینکه جلودار و پرچمدار نظام ولایی و حافظ و مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب هستند، در بخش عمران و آبادانی هم تلاش مضاعفی داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: شهرستان بهاباد در دوران دفلاع مقدس و جنگ هشت ساله، ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی این منطقه که درتمام عرصه‌ها سرآمد هستند، باید با جدی دنبال شود.

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج، ستون و عمود خیمه انقلاب و خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب هستند و به همین دلیل مورد هجمه‌های فراوان آنها قرار دارند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب بسیار برنامه ریزی و هزینه کرده اند اما سپاه و بسیج نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند به اهداف شوم خود برسند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..