تکمیل بیمارستان رهنمونیزد ۲۱ میلیارد اعتبار می‌خواهد

به گزارش یزدی نیوزمعاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که تکمیل بیمارستان شهید رهنمون یزد نیازمند تامین اعتباری معادل ۲۱ میلیارد تومان است، از راه‌اندازی بیمارستان جایگزینی با ظرفیت ۲۸۰ تخت تا تکمیل بیمارستان رهنمون خبر داد.

دکتر "محمدرضا وفایی‌نسب" امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اقدامات شاخص عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ طرح عمرانی با زیربنای  160 هزار مترمربع توسط دانشگاه در دست ساخت و مرمت است.

به گفته‌ی وی، در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد هزینه شده،‌ که از این مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۲۷ میلیارد تومان نیز توسط خیرین تامین شده است.

وفایی‌نسب یکی از این طرح‌های شاخص را بیمارستان شهید رهنمون ذکر و خاطرنشان کرد: این بیمارستان هم‌اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی براساس بررسی‌های انجام شده تکمیل آن نیازمند تامین ۲۱ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول عنوان کرد: تا زمان تکمیل این بیمارستان در نظر است که بیمارستان جایگزینی برای ارائه خدمت به بیماران اختصاص یابد که این بیمارستان تا پایان سال با ظرفیت ۲۸۰ تخت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی بخش جامع سرطان و بخش پیوند کلیه بیمارستان شهید صدوقی تا پایان سال جاری خبر داد.

وی در مورد بخش جامع سرطان بیمارستان شهید صدوقی تصریح کرد: این بخش در شش طبقه ساختمانی با هدف ارائه خدمات به بیماری‌های خونی،‌ سرطان کودکان و پیوند مغز استخوان راه‌اندازی شده است.

وفایی‌نسب در پایان سخنانش نیز میزان طلب و بدهی دانشگاه علوم پزشکی یزد را بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان خواند و اظهار کرد: بخش عمده‌ی بدهی‌ و مطالبات علوم پزشکی یزد در راستای ارائه خدمات مستمر بهداشتی و درمانی به اقشار مختلف جامعه است.
ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..