بهره برداری از پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در تابستان

عضو شورای اسلامی شهر یزد: طرح سرمایه گذاری پارکینگ وسایل نقلیه سنگین با مشارکت بخش خصوصی در جاده کنار گذر تهران ـ یزد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی نیکونژاد گفت: بنا به ضرورت و نیاز شهر و مشکلات ناشی از تردد غیر ضروری ماشین‌های نقلیه سنگین در شهر، همچنین نارضایتی مردم از این موضوع، شهرداری زمینی را در جاده کنار گذر یزد مهیا و آن را از سال‌ها قبل به عنوان زمین مشارکتی در راستای ایجاد پارکینگ در نظر گرفت.

وی افزود: سرمایه گذار واجد شرایط نیز برای احداث این طرح را انتخاب کرد، اما متأسفانه به دلیل ناهماهنگی‌های با برخی دستگاه‌ها این طرح تعطیل شد.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: با آغاز به کار شورای ششم و با پیگیری‌هایی که انجام شد این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار مطرح و مجوز‌ها و دسترسی‌های مورد نیاز اخذ شد. همچنین هماهنگی‌های لازم برای بهره برداری و استفاده رانندگان برای پارک ماشین‌های سنگین انجام گرفت.

به گفته نیکونژاد، با پیگیری‌های سازمان سرمایه گذاری شهرداری و شورای شهر همچنین مشارکت بخش خصوصی، این طرح در کمتر از سه ماه دیگر در جاده کنار گذر تهران ـ یزد افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: با بهره برداری این پارکینگ، رانندگانی که به دنبال محل امن و آرامی برای پارک وسایل نقلیه سنگین خود هستند می‌توانند از خدمات پارکینگ فوق استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..