مشاور امور زنان آموزش و پرورش یزد خبر داد؛

برپایی کارگاه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی، ایرانی در مدارس یزد

مشاور امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، ایرانی با هدف تقویت مسئولیت‌پذیری، برای تشکیل تعالی خانواده، ویژه دختران دانش‌آموز خبر داد.

فاطمه دهقان اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی و کارگاهی، برای دانش‌آموزان در شرف ازدواج و مادرانشان در راستای آگاهی و شناخت هرچه بیشتر بانوان در امر تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی، در مدارس متوسطه دوم دختران برگزار شد.

وی عنوان کرد: آموزه‌های اسلامی بر آن است تا مهارت‌هایی را به انسان بیاموزد که با آن خود را به کمال برساند و نواقص و عیوب را از خود برطرف کند.

دهقان یادآور شد: البته برخی از مهارت‌ها در زندگی انسانی بسیار مهم و اساسی است و باید انسان بیشتر به آن‌ها توجه کند و در کسب و تحصیل آن‌ها بکوشد زیرا این مهارت‌ها موجب می‌شود تا زندگی انسان آسان‌تر و بهتر باشد و بهتر بتواند به اهداف و مقاصد خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در این کارگاه تلاش می شود اراده دینی دانش آموزان تقویت شود تا زندگی آنها رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و بنیان خانواده مستحکم بماند.

دهقان افزود: سستی و ریزش استحکام خانواده‌ها می‌تواند ناشی از توجه به فرهنگ وارداتی غربی و اثرات مخرب و تاثیرگذار فضای مجازی باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..