ابعاد روز جهانی قدس برای جوانان تبیین شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: ابعاد روز جهانی قدس موضوع مهمی است که باید برای مردم به خصوص جوانان تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوز از روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاریدر جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس در یزد با بیان اینکه در اهمیت روز جهانی قدس تردیدی وجود ندارد و ارزش آن را نمی توان کتمان کرد، گفت: در واقع روز جهانی قدس روز صف بندی جبهه حق و باطل است.

وی افزود: بیش از هفتاد سال است که رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی سرزمین و اولین قبله مسلمانان را غصب کرده و آنان را آواره کرده است.

این مسئول با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت: امام امت با اندیشه ژرف و والای خود با این نامگذاری توجه مسلمانان جهان را به موضوع فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کرد و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و آزادی خواه جهان هستیم.

رستگاری بر برگزاری جلسات تبیینی با موضوع فلسطین و قدس شریف در دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و ابراز داشت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، سخنرانی ائمه جماعات مساجد، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع قدس شریف و فضاسازی شهری از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

همچنین حجت الاسلام محمد حسین متوسل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به اهمیت همکاری همه مردم و مسئولان در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: باید ابعاد این موضوع به درستی برای جوانان تبیین شود.

در ادامه تعدادی از مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تعیین شده است.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..