مسابقه درس‌هایی از قرآن در مدارس یزد

به گزارش یزدی نیوزنماینده استان یزد در سمینار قرآنی مروجان مسابقه درس‌هایی از قرآن ادارات کل آموزش و پرورش گفت: به منظور کیفی‌سازی مسابقات درس‌هایی از قرآن که در مدارس یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، برنامه‌هایی در دست پیگری است.

مهدی حسنی، مروج و نماینده استان یزد در سمینار قرآنی مروجان مسابقه درس‌هایی از قرآن ادارات کل آموزش و پرورش اظهار کرد: به منظور کیفی‌سازی مسابقات درس‌هایی از قرآن که در مدارس یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، برنامه‌هایی در دست پیگری است.
وی ادامه داد: اخیرا همایشی در مشهد مقدس و در کنار جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم برگزار شد که نمایندگان آموزش و پرورش استان‌ها در زمبنه مسابقات درس‌هایی از قرآن و اجرای آن در مدارس شرکت نموده و در راستای رفع مشکلات و تقویت اقدامات انجام شده بحث و تبادل نظر و تصمبم گیری شد.
کارشناس قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: در این همایش علاوه بر کیفی‌سازی مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در آموزشگاه‌ها، راه‌های رسیدن به آمار واقعی شرکت کنندگان، پاسخنامه جدید، چگونگی جذب خیران جهت تشویق دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 

منبع: ایکنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..