۶۰ المان ویژه نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر یزد نصب شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: به مناسبت تقارن بهار طبیعت با ماه مهمانی خدا ۶۰ المان در سطح شهر یزد نصب شده که ۱۲ مورد آن ویژه ماه مبارک رمضان است.

محمدحسن منصوری زاده افزود: طراحی المان با مشارکت هنرمندان استان اجرا و به‌منظور زیباسازی محیط شهری در محله‌ها و میدان‌های مختلف شهر نصب شده است.

وی اظهار کرد: در کنار این المان ها، ۲۰ سفره هفت سین که ۱۲ سفره آن با توجه به ماه مبارک رمضان با به آیات الهی مزین شده در میادین و نقاط شاخص شهر یزد نصب شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد نصب قاب خاطره در اماکن تاریخی و ورودهای پارک سطح شهر را از دیگر برنامه های شهرداری در ایام عید نوروز بیان کرد و گفت: این قاب ها که با الهام از معماری یزد تهیه شده مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی همچنین از اسکان مسافران نوروزی در سه بوستان پارک کوهستان ، پارک بزرگ شهر و مهر ملل خبرداد و اضافه کرد: در این مکان ها با توجه به ماه مبارک رمضان محلی برای پخت غذا برای مسافران در نظر گرفته شده و نمازخانه های بوستان های سطح شهر برای استفاده شهروندان و مهمانان نوروزی تجهیز شده است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..