به همت نیروهای جهادی؛

طرح «از افطار تا سحر» در یزد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از جرای طرح از افطار تا سحر به همت نیروهای جهادی استان خبر داد.

سردار حسین زارع کمالی  با اشاره به لزوم کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان اظهار داشت: از وظایف بسیار مهم اهل ایمان نسبت به یکدیگر، «مواسات» و یاری کردن یکدیگر و شریک ساختن در مال است، بنابراین مسلمانان باید اهل مواسات باشند، حقوق الهی در اموالشان را به تمامی بپردازند و چشمشان به سوی خدا و گامشان برای خلق و دستشان برای دستگیری بینوایان، یتیمان و محرومان، گشاده باشد.

وی، کمک به محرومان و نیازمندان را یکی از وظایف مهم سپاه پاسداران دانست و گفت: سپاه پاسداران بر خود واجب می‌داند که در شرایط سخت به یاری مردم و نیازمندان بشتابد و در این راستا حتی از جان خود نیز خواهد گذشت.

زارع کمالی با اشاره به اجرای طرح «از افطار تا سحر» در یزد عنوان کرد: این طرح در زمینه ساخت و ساز مسکن برای محرومان با عنوان «از افطار تا سحر» در حال انجام است.

فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: در حال حاضر طرح «از افطار تا سحر» به همت نیروهای جهادی ناحیه شهید منتظرقائم و شهید الله‌دادی در راستای ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای محرومان اجرا خواهد شد.

زارع کمالی با بیان اینکه تمام تلاش نیروهای جهادی برای سرعت بخشیدن به کار و تحویل منازل به مددجویان کمیته امداد است، عنوان کرد: خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند در اولویت برای دریافت منازل مسکونی خواهند بود.

وی بیان کرد: این منازل با متراژ متوسط ۸۵ متر مربع زیربنا و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است که بیش از ۷۰ درصد مبلغ فوق از طریق کارجهادی و خیرین جهادگران بسیجی تامین می شود و در مدت زمان کمتر از ۶ ماه ساخته خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..