معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبر داد؛

سهم ۷۵درصدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد در جابه‌جایی مسافران نوروزی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: ۷۵ درصد از مسافران برون‌استانی نوروزی استان یزد توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند.

مهدی حسین‌زاده  اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تاکنون ۳۱ هزار و ۶۲۵ مسافر به‌وسیله ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان شامل اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه در درون و برون‌استانی جابه‌جا شده‌اند.

وی عنوان کرد: این تعداد مسافر در قالب هزار و ۷۹۵ سفر درون و برون‌استانی توسط ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

حسین زاده بیان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی با جابه‌جایی ۲۳ هزار و ۶۱۵ مسافر برون‌استانی، بیشترین سهم جابه‌جایی مسافران نوروزی به میزان ۷۵ درصد را داشته و در زمینه حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای درون‌استانی نیز با ۸ هزار و ۱۰ مسافر سهم ۲۵ درصدی را به خود اختصاص داده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد اظهار کرد: در طول دوره طرح نوروزی استان یزد حاضر یک هزار و ۴۵ راننده در قالب ۸۹۹ دستگاه به تفکیک اتوبوس، مینی‌بوس و سواری آمادگی ارائه خدمت به مسافران نوروزی را دارند.

وی عنوان کرد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان در مبدأ حرکت، مسافران می‌توانند برای ارتباط با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره ‌تلفن ۱۴۱ و ۱۱۰۱۲۰ پلیس در طول شبانه‌روز که در داخل اتوبوس به‌صورت تابلو نصب شده است تماس حاصل کرده و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس‌راه و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل در میان بگذارند.

منبع:خبرگزاری مهر

 

بخش نظردهی بسته شده است..