اعضای شورای شهر با امام جمعه دیدار کردند

جمعی از اعضای شورای شهر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش یزدی نیوزعزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزد در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر یزد با آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، سال ۱۴۰۲ می‌تواند تحول و جهش فعالیت‌های عمرانی در شهر یزد باشد.

وی عنوان کرد: شورای ششم از ابتدای فعالیت در صدد تکمیل پروژه های نیمه تمام و آبادانی شهر یزد است.

سیفی ادامه داد: شورای شهر یزد در سال گذشته، ۱۲۳ جلسه علنی شورا با ۲۲۲ مصوبه برگزار کرده است بخشی از این مصوبات برای حل مشکلات شهرداری و بخش قابل توجه آن برای حل مشکلات مردم به تصویب شورا رسید.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: از جمله مصوبات سال ۱۴۰۱، حذف تبصره سه در قبوض آب و حذف کسری فضای باز خانه‌های ویلایی و آپارتمانی است.

سیفی افزود: اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز برای شهرداری ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد است که ۲۷ درصد برای اعتبارات جاری و هزینه‌ای و بیش از ۷۰ درصد در حوزه عمرانی در نظر گرفته شده و به همین منظور در سال ۱۴۰۲ آغاز عملیات عمرانی زیرگذر میدان صاحب زمان(عج) و اجرا و تکمیل پروژه عمرانی شهیدان پارسائیان را خواهیم داشت که اجرای این مسیر بار ترافیکی برخی مسیرهای یزد به ویژه مسیرهای منتهی به آزادشهر، صفائیه و میدان امام علی(ع) را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون نیز خریداری شده که با تحویل آن در سال جاری، تحولی در حمل و نقل شهر یزد ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد بیش از ۲۰۰ خدمات به شهروندان ارائه می دهد هرچند انتقاداتی بر عملکرد شورا و شهرداری وارد است اما در تلاشیم تا با اقدامات و فعالیت‌های رضایت بخش در شهر، مردم رضایت بیشتری از شورای اسلامی شهر و شهرداری داشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..