آمادگی میبد برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

فرماندار شهرستان میبد از آمادگی این شهرستان در استقبال و پذیرایی از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سجادی پور با بیان اینکه مقدمات همه تمهیدات برای پذیرایی از مسافرین نوروزی در سال ۱۴۰۲ فراهم است گفت: شهرستان میبد ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که درحوزه میراث فرهنگی، نارین قلعه، شاه عباسی چاپار خانه و یخچال خشتی، قلعه ها، آسیاب‌های آبی، آب انبارها، موزه مردم شناسی گوشه ایی از مجموعه گردشگری در میبد است.

فرماندار میبد افزود: درکنار همه این‌ها میبد بعنوان شهر جهانی زیلو از صنایع بسیار فاخری برخوردار است و سفال و سرامیک، کاربافی و موتابی از صنایع دستی این شهرستان است که مسافران نوروزی می‌توانند خرید خوبی از این صنایع دستی داشته باشند.

سجادی پور در ادامه با اشاره به ظرفیت اقامت مسافرین و گردشگران در ایام نوروز در این شهرستان هم گفت: اقامت در دو پارک بهاران و غدیر و مجموعه کمپ‌های شهرستان فراهم شده است و مدارس شهرستان میبد با ظرفیت هزار و ۸۰۰ نفر، پارک‌ها ۱۴ هزار نفر و ۱۷ بوم گردی با ظرفیت ۴۵۵ نفر، درمجموع ۱۸ هزار نفر شب، آمادگی پذیرش مهمان را داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال از مسافرین نوروزی و گردشگران، این آمادگی وجود دارد که ظرفیت سازی کنیم تا مسافرانی که به میبد می‌آیند؛ اوقات خوب و خاطرات خوبی را از این شهرستان داشته باشند

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..