مدیرکل کمیته امداد استان یزد تشریح کرد؛

جزئیات برنامه‌های کمیته امداد استان یزد در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان یزد برنامه های این نهاد برای ماه رمضان را در چهار محور جمع‌آوری کمک برای اطعام و افطاری، جذب حامی، تامین بسته‌های معیشتی و دریافت زکات فطره و کفاره تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعان شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو، در تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان یزد به راه اندازی مراکز اطعام مهدوی در سطح استان یزد برای تامین اطعام و افطاری نیازمندان خبر داد و گفت: این نهاد در ماه مهمانی خدا با تبعیت از مولی امیرالمومنین (ع) و باتوجه به سفارش ها و روایات فراوان اسلامی که در خصوص اطعام محرومان، بخصوص اطعام و افطار دادن به روزه داران رسیده است شیوه های مختلفی برای دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام مددجویان تحت حمایت در طی سال به ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که طبخ غذای گرم، کفاره عمد و غیر عمد، طرح همیان مولا (بسته غذایی)، نذر و قربانی و عقیقه از جمله این طرح هاست.

مدیرکل کمیته امداد یزد ضرورت کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در ماه رمضان یادآور شد و گفت: مردم خداجوی استان یزد می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم یا فرزند نیازمند (محسنین) مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آنها کمک کنند.

وی افزود: نیکوکاران یزدی همچنین می توانند با ثبت نام در سامانه اینترنتی، حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده بگیرند. این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدایی را دارد.

وی اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت نذورات مردم شریف هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..