رئیس کمیسیون امور داخلی:

می توان از افطار تا سحر برای حضور در اماکن تفریحی برنامه‌ریزی کرد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: مدیرانی که با صنعت گردشگری مرتبط هستند می توانند به گونه ای برای ساعات بین افطار تا سحر برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند از ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی خود بهترین استفاده را داشته باشند.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، بیان کرد: مردم ما مردمی متدین هستند و برای شعائر اسلامی و ارزش های انقلاب جایگاه ویژه ای در نظر می گیرند. از آنجا که امسال ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی مصادف شده است خیلی از خانواده ها شاید زودتر مسافرت های خود را شروع کردند و شاید برخی از خانواده ها نیز مسافرت خود را به ایامی دیگر منتقل کنند تا بتوانند از فرایض ماه مبارک رمضان بهره ببرند.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی که در این ایام نیز به مسافرت می روند باید رعایت حال دیگران را انجام دهند. مردم ما در همه شرایط همه جوانب را در نظر گرفته اند، ان شاءالله در ماه مبارک رمضان نیز این اتفاق خواهد افتاد. مدیرانی که با صنعت گردشگری مرتبط هستند می توانند به گونه ای برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند از ایام تعطیلات خود بهترین استفاده را نیز داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در طول روز مردم روزه دار هستند اما می توان از افطار تا سحر به گونه ای برنامه ریزی کرد تا مردم بتوانند با حضور در اماکن تفریحی و گردشگری از تعطیلات خود استفاده کرده و بدین ترتیب مشکل خاصی نیز ایجاد نخواهد شد.

جوکار در پابان گغت: در همه کشورهای مسلمان نگاه ویژه ای به ماه رمضان وجود دارد و با برنامه ریزی جشن های مختلفی در این ماه برگزار می شود. ما نیز می توانیم با برنامه ریزی صحیح بستر مناسبی را برای استفاده بهینه مردم از تعطیلات در ایام نوروز و مبارک رمضان فراهم کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..