مدیر آموزش و پرورش زارچ:

۲۳۰ کلاس درس در زارچ برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زارچ از آماده سازی ۲۳۰ کلاس درس در زارچ برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، صفری در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان زارچ با بیان این که ستاد اسکان موقت فرهنگیان از ۲۵ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: ۲۸ آموزشگاه در قالب ۲۳۰ کلاس درس آماده پذیرش میهمانان در ایام نوروز شده است.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و گردشگری در این شهرستان بیان کرد: برپایی موکب های پذیرایی، ایستگاه های نقاشی و تورهای گردشگری از جمله برنامه هایی است که در مدارس اجرا خواهد شد.

امام جمعه زارچ نیز در این نشست با اشاره به همزمانی بهار قرآن و طبیعت، گفت: در اجرای برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان باید اقدامات نوآورانه و مبتکرانه انجام شود تا دلنشین ترین و به‌یاد ماندنی ترین ماه مبارک رمضان و نوروز را داشته باشیم.

لزوم برپایی خیمه های نمازجماعت در ایام نوروز

حجت الاسلام طباطبایی افزود: برپایی خیمه های نمازجماعت و پاسخ به سئوالات شرعی در مکان های اسکان مسافران از جمله برنامه های فرهنگی است که باید در این ایام انجام شود.

زیبائیان، سرپرست فرمانداری زارچ نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در زمینه آمادگی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی، بر ضرورت نظافت مکان های گردشگری و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد.

گفتنی است؛ زارچ از حدود یک ماه پیش از بخش به شهرستان ارتقاء یافته و در فاصله ۱۰ کیلومتری از مرکز استان یزد قرار گرفته است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..