تردد خودروهای باربری در مسیر یزد به طبس در برخی روزهای نوروز ممنوع شد

رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد خودروهای باربری(تریلر و کامیون) در مسیر یزد به طبس و بالعکس در برخی روزهای ایام تعطیلات عید خبر داد و گفت: تردد این دسته از وسایل در هفت روز از ایام عید در طول شبانه روز ممنوع است.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی  افزود: تردد خودروها باربری در روزهای ۲۹ اسفند و همچنین اول، چهارم، پنجم و ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه در این مسیر ممنوع و از رفت و آمد این دسته از وسایل نقلیه جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت: طی این ایام تردد وسایل نقلیه سواری به طور فزاینده ای افزایش می یابد لذا برای سهولت رفت و آمد وسایل شخصی و جلوگیری از خطرات احتمالی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی ممنوع است.

رییس پلیس راه استان یزد همچنین از ممنوعیت تردد شبانگاهی خودروهای سنگین اعم از کامیون و تریلی در مسیر یزد به طبس و بالعکس بجز وسایل نقلیه حامل مواد فاسد شدنی و سوختی تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ تا پنج صبح حق تردد ندارند.

وی هدف از این امر را جلوگیری از تصادفات دلخراش در این مسیر با توجه به افزایش مسافرتهای نوروزی و عزیمت مردم به سمت مشهد مقدس اعلام کرد.

وی تصریح کرد: خودروهایی که طی این مدت وارد این جاده شوند متوقف و از تردد آنها جلوگیری میشود؛ متاسفانه خواب آلودگی رانندگان بعلت تردد شبانه منجر به حوادث ناگواری می گردد.

جاده یزد به طبس و بالعکس از جمله مسیرهای پر حادثه در کشور است و طی سالهای اخیر شاهد تصادفات دلخراش و فوت و مصدومیت بسیاری از هموطنانمان در این مسیر بوده ایم.

فاصله یزد به طبس ۳۷۰ کیلومتر است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..