با حکم فرمانده کل سپاه/

جانشین و معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر یزد منصوب شدند

جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در مراسمی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ علی نوری‌زاده به عنوان جانشین سپاه الغدیر و همچنین سرهنگ عباس جوکار به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه استان از سوی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شدند.

سرهنگ عباس جوکار پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم شهرستان یزد را به عهده داشت و همچنین سرهنگ نوری‌زاده نیز مسئول معاونت هماهنگ سپاه الغدیر یزد بود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تلاش برای تحقق اهداف بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف باید به جد با همکاری مردم و مسئولان در استان اقدام شود.

سردار حسین زارع کمالی در این مراسم از تلاش‌هایی که توسط مجموعه بسیج و سپاه در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در استان صورت می‌گیرد قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از قبل خواستار شد.

وی همچنین از همراهی مردم و مسئولان به خصوص بسیجیان دلاور در برنامه‌های مختلف و انجام بهتر ماموریت‌ها در یزد و مناطق مختلف به خصوص در سال‌جاری قدردانی کرد .

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..