دوچرخه‌سواران یزد به یاد چهار هزار شهید استان رکاب زدند

همایش دوچرخه‌ سواری به مناسبت روز ملی شهدا و بزرگداشت چهار هزار شهید استان یزد با حضور ۴۰۰ رکابزن روز پنجشنبه از میدان آزادی تا گلزار شهدای خلدبرین این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش ورزشی که جمعی از مسئولان ورزشی و فرهنگی یزد حضور داشتند دوچرخه سواران یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

در پایان این همایش که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره‌کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد زیارت عاشورا قرائت و شرکت کنندگان قبور شهیدان را گلباران کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان با انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کاری مهم و ارزشمند است.

حجت‌الاسلام احمد نقیبی در این همایش افزود: یکی از برنامه‌های مهم و مستمری که در یزد با همت و همیاری بخش‌های مختلف و ورزشکاران برگزار می‌شود همایش دوچرخه سواری است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همراه با روحیه انسانی و آمیخته با معارف معنوی و اخلاقی باید به خصوص به یاد شهیدان منظم در سطح استان برگزار شود.

در پایان این همایش فرهنگی و ورزشی از تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده تجلیل شد.

روز بیست و دوم اسفندماه روز تشکیل نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..