مدیر کل بنیاد مسکن یزد خبر داد

ساخت ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/افزایش ۷۰۰۰ واحد دیگر در استان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این که ساخت دو هزار واحد نهضت ملی در استان در دست اقدام است، ابراز امیدواری کرد هفت هزار واحد دیگر نیز به این تعداد واحدها اضافه شود.

«علیرضا نادریان زاده» در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهاباد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌ که در طرح نهضت ملی مسکن به دنبال خانه‌دار شدن متقاضیان هستیم، گفت: اولویت اول بنیاد مسکن تامین مسکن برای جوانان و نیازمندان در مناطق کم برخوردار است.

وی عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن که سالی یک میلیون مسکن مورد نظر رئیس جمهور محترم است، در استان یزد دو هزار واحد نهضت ملی در دست اقدام داریم که امیدواریم هفت هزار واحد دیگر نیز در طرح نهضت ملی جدید اضافه شود تا جزو استان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن باشیم و فارغ از پیچ و خم‌های اداری، کارهای مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از معدود سازمان‌هایی است که تاکنون وجهه نهادی بودن آن حفظ شده است، افزود: تاسیس بنیاد مسکن از تدابیر اساسی امام راحل بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با این فرمان، گام‌های بسیار ارزنده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف به ویژه مسکن شهری و روستایی برداشته شد.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد در جریان برگزاری این مراسم گفت: همه ما در هر سمت و مسئولیتی هستیم باید برای خدمت به مردم، رضایت خداوند را مد نظر داشته باشیم.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم که با هدف تامین مسکن مورد نیاز به ویژه برای جوانان است، ذکر و اظهار کرد: در بهاباد زمین ۲۷ هکتاری جهت ایجاد بالغ بر ۴۰۰ واحد مسکونی به متراژ متوسط ۲۵۰ متر برای هر واحد قطعه بندی شده است که قرعه کشی برای واگذاری این زمین‌ها به متقاضیان انجام شده است.

تیموری افزود: متقاضیان می‌توانند برای دریافت پروانه به بنیاد مسکن مراجعه و از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی این طرح با نرخ ۲۳ درصد بهره‌مند شوند. همچنین باتوجه به تعلق گرفتن وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با کارمزد پنج درصد به شهر بهاباد، متقاضیان می‌تواند از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

گفتنی است؛ در آئینی که با حضور تیموری فرماندار بهاباد، نادریان‌زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حجت الاسلام دهقان امام جمعه شاهدیه، حجت الاسلام اخوان امام جمعه موقت بهاباد و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری شهرستان بهاباد برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های «مجتبی رفیعیان» تقدیر و «محمدحسین رحمتی» به عنوان سرپرست این بنیاد در شهرستان بهاباد معارفه شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..