استاندار یزد: تکریم خانواده شهیدان تبلور جهاد تبیین است

استاندار یزد گفت: تکریم خانواده‌های معزز شهیدان والامقام انقلاب اسلامی یک رسالت ملی و انقلابی و تبلور عینی جهاد تبیین است.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی،همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) با حضور در شهر مهریز با چند خانواده شهید دیدار و افزود: باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با جهاد تبیین و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا اقدام شود.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: نهضت تکریم خانواده معظم شهدا و همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) یک رسالت و افتخار است که باید همواره در استان مدنظر متولیان قرار گیرد.

استاندار یزد بیان کرد: شنیدن خاطرات شهدا از طریق خانواده‌های معزز آنها و انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت موضوعی مهم در برهه کنونی است و همه باید برای رسیدن به اهداف و آرمان شهیدان ماموریت معنوی و انقلابی را جدی انجام دهیم.

فاطمی با بی‌بی خدیجه بیدکی والده بزرگوار شهید والامقام حسن زارع بیدکی به منظور ادای احترام به مقام شامخ این شهید بزرگوار و تبریک میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و همچنین عصمت غفوری والده بزرگوار شهیدان والامقام محمود و علی محمد جهازی دیدار کرد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به اهمیت سرکشی و تکریم خانواده شهیدان اشاره کرد و گفت: باید همواره مردم و مسئولان با حضور در منزل شهیدان موجب دلگرمی آنها شوند که کاری مهم و ارزشمند و باید به جد پیگیری شود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..