معرفی حدود ۷۰۰۰ طرح در یزد جهت اخذ تسهیلات تبصره ۱۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از معرفی تاکنون شش هزار و ۹۳۵ طرح جهت اخذ تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی(تبصره ۱۶) به بانک‌های عامل خبر داد.

«محمدرضا فلاحتی» در نشست هماهنگی جهت تسریع در پرداخت تسهیلات جزء ۲ بند (ب) تبصره ۱۶ در استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، گفت: نیازمند همکاری و تعامل بیشتر بانکهای استان و دستگاه های اجرایی در اعطای تسهیلات هستیم تا بتوانیم فرآیند اجرای طرح و پرداخت تسهیلات را سرعت ببخشیم.

وی ادامه داد: تسهیلات تبصره ۱۶ تحت عنوان وام اشتغال‌زایی مشاغل خانگی است که شرایط اخذ آن استخدام نبودن، فاقد بیمه بودن، ایجاد اشتغال پایدار به میزان تسهیلات دریافتی، متقاضیان دریافت تسهیلات باید در دهک یک تا پنج و داشتن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد است.

این مسئول گفت: از محل تسهیلات تبصره ۱۶ مبلغ ۱۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال سهم استان یزد است که تاکنون شش هزار و ۹۳۵ طرح با مبلغ هفت هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فلاحتی ادامه داد: اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت های تعاونی در حوزه فعالیت اقتصادی می توانند تقاضای تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع قانون یاد شده برای اجرای طرح سرمایه گذاری اشتغال را از دستگاه های مربوطه پیگیری کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..