رئیس کل دادگستری یزد:

آرامش فرزندان این سرزمین خط قرمز نظام است/ خانواده‌ها صبور باشند

رئیس کل دادگستری استان یزد با توجه به حوادث اخیر در مدارس، گفت: نباید اجازه داد فرد یا افرادی به هر تکنیک و حربه‌ای، آرامش فرزندان این سرزمین را به هم بریزند.

«غلامعلی دهشیری» در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد با توجه به حواث رخ داده اخیر در برخی از مدارس کشور، گفت: نسل آینده‌ساز این کشور، نیازمند آرامش و آسودگی است تا با فراغت بال درس بخواند، شاد باشد و پرورش یابد.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان و به ویژه نیروهای انتظامی و امنیتی است تا سرمنشاء هرگونه آلودگی را بشناسند، اظهار کرد: کسی حق ندارد، به هیچ دلیلی آرامش این فرزندان را به هم بریزد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان با اشاره به تلاش مأموران انتظامی و امنیتی برای شناسایی علل و عوامل این پدیده در مدارس، افزود: خانواده‌ها باید اجازه دهند تا پیگیری موضوع در کمال اطمینان تا حصول نتیجه قطعی دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: وقوع اتفاقات مشابهی در کشورهای دیگر در سنوات قبل مسبوق به سابقه است ولی اکنون برخی در ایران برای بر هم زدن آرامش مردم، به دنبال ایجاد جو بیشتر و شکل دادن ماجراهای جدید هستند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، دهشیری در پایان گفت: احتمال دارد عواملی برای ضریب دادن به موضوع اقدام به انتشار مواد بو زا یا مشکوک کنند اما قطعاً هر نوع اقدام خرابکارانه معاندان مورد رصد مأموران تیزبین نظام اسلامی قرار خواهد گرفت و با عوامل آن برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..