مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

فرزندآوری و جوانی جمعیت به فرهنگ‌سازی همگانی نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرزند آوری و جوانی جمعیت در استان به یک عزم جدی و فرهنگ سازی با مشارکت بخش‌های مختلف نیاز مبرم دارد.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا پورسلمان به مناسبت هفته جوان در آیین تجلیل از جوانان دارای سه فرزند شاغل افزود: نقش مهم فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری برای عبور از بحران جمعیت در کشور موضوع بسیار مهمی است و همه باید برای رشد آن اقدام کنند.

وی با تبریک هفته جوان و اعیاد شعبانیه ادامه داد: در صورت توجه نکردن به موضوع جوانی جمعیت، شاهد سالخوردگی جمعیت در جامعه در سال‌های آینده خواهیم بود و این مسئله می‌تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: بر این مبنا فرزندآوری و جوانی جمعیت باید در بین مردم، فرهنگ سازی شود تا شاهد افزایش جمعیت و جوانی جمعیت در کشورمان باشیم که این موضوع همکاری همه سازمان ها را می طلبد و همه ماموریت ملی و دینی دارند.

 

پورسلمان تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید مردم و مسئولان برای تحقق آن در استان همکاری و برنامه داشته باشند موضوع جمعیت و جوانی آن است و هرچند تاکنون اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست و یک عزم جدی نیاز داریم.

وی به اهمیت بزرگداشت هفته جوان اشاره کرد و گفت: رویکرد این اداره‌کل در بخش های مختلف توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی و آموزشی به خصوص در رسیدگی به نیازها و مطالبات نسل جوان و موضوع ازدواج و جوانی آن است که باید بیشتر اقدام شود.

در این آیین با لوح سپاس و هدایا از جوانان دارای سه فرزند تجلیل شد و بر ضرورت همکاری در فرهنگ سازی موضوع و جوانی جمعیت تاکید که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و باید همه ماموریت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد .

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..