فرمانده سپاه الغدیر یزد: دشمن تضعیف کانون خانواده را نشانه گرفته است

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف به شدت تضعیف کانون خانواده را نشانه گرفته اند و باید مردم و مسوولان در این زمینه با بصیرت رفتار کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی در جمع اعضای جامعه بسیج زنان یزد افزود: ضربه زدن به کانون گرم خانواده جزو اهداف جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از اقداماتی که در استان در راستای تقویت بنیان خانواده انجام شده است ادامه داد: باید با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی برای تقویت کانون خانواده اقدام شود.

این مسوول به اقدامات مختلف مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان یزد با همراهی پایگاه‌های مقاومت و همراهی سایر نهادها و مجموعه‌های فرهنگی اشاره و تداوم آن را خواستار شد.

زارع کمالی گفت: برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و بصیرتی و تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های مهمی است که همواره در استان مورد عنایت قرار دارد.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر گفت: این تشکل ولایی و انقلابی در عمل سازمانی مردمی و منسجم، کارآمد، پویا، قانونمند و فراگیر با قدرت و ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و استفاده از قابلیت زنان در دفاع همه جانبه انقلاب است .

سپیده رضایی افزود: بسیج جامعه زنان با همراهی و همکاری خواهران در عرصه بسیج گامی موثر برای رسیدن به اهداف دارد و با ظرفیت ۳۰ حوزه مقاومت، ۳۸۵ پایگاه، ۱۷ گردان کوثر، ۳۸ مهدقرآنی مسجد محور، ۱۵۰ مدرس در حوزه زن، خانواده، حجاب و عفاف، ۱۰۰ کارگاه کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار و ۱۶۷هزار خواهر بسیجی در محلات فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای بسیج جامعه زنان استان طبق مقررات با همکاری بخش‌های مختلف با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در عرصه‌های گوناگون می‌کوشد تا با شناسایی تهدیدهای دشمنان در حوزه زن و خانواده در فضای مجازی و حقیقی در صدد پیشگیری و مقابله با جنگ ترکیبی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..