برگزاری کارگاه تخصصی فیلم نامه نویسی در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری کارگاه تخصصی فیلم نامه نویسی در این استان خبر داد.

علی غیاثی ندوشن در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد افزود: در این جشنواره بصورت تخصصی گارگاه فلیم نامه نویی برگزار شد و برگزاری این کارگاه در طول سال نیز ادامه می یابد .
وی از استقبال هنرمندان عرصه سینما از جشنواره امسال رضوی خبرداد و اظهار داشت: تعداد فیلم ها در این جشنواره از ۵۳۱ فیلم جشنواره سال قبل به ۶۱۷ فیلم رسید.
این مسئول همچنین از وصول فیلم از ۳۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره خبرداد و خاطر نشان کرد: توسط هیات داوران ۵۵ فیلم شامل ۲۸ فیلم بخش داستانی و ۲۷ فیلم بخش مستند انتخاب و به مرحله پایانی راه یافت.
غیاثی در خصوص برگزاری جشنواره و اکران فیلم های آن گفت: فیلم ها در ۳ روز از ۱۸ تا ۲۰ مرداد در تمام شهرستان های استان نیز بصورت همزمان با یزد اکران شد.
وی از ویژگی های مهم جشنواره یازدهم فیلم رضوی را در استان یزد برگزاری طرح طریق الرضا(ع) و هفت کارگاه های آموزشی و تخصصی و نقد فیلم ذکر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از همکاری تمامی بخش های مختلف برای برگزاری این جشنواره قدردانی و ابراز امیدواری کرد اینگونه جشنواره ها بتواند در اعتلای هنر سینما، انتقال ارزش ها و ارتقاء فعالیت های هنری در استان یزد موثر باشد .
یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی به مدت سه روز در یزد برگزار شد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..