کشف یک تن شکر احتکار شده در مهریز یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف و ضبط یک تن شکر احتکار شده در شهرستان مهریز و جریمه بیش از ۶۱ میلیارد ریالی متخلف این پرونده خبر داد.

«سید مهدی مهاجریان مقدم» در مورد جزئیات این خبر گفت: طی گزارش واصله از اطلاعات سپاه مبنی بر احتکار شکر و بازدید سرزده از یک شرکت، به میزان یک تن به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در انبارهای شرکت کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده از سوی جهادکشاورزی و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه اول و احضار مدیر عامل به شعبه و انجام تحقیقات پیرامون موضوع، مشخص شد که شکرهای مکشوفه در سامانه انبارها ثبت نشده و این در حالی بوده که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، شرکت مذکور اقدام به فروش غیرقانونی قسمتی از این شکرها کرده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مهاجریان مقدم از احراز تخلف این شرکت خبر داد و گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم بر عرضه شکرهای مکشوفه در شبکه رسمی و پرداخت جزای نقدی بیش از مبلغ ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین نصب پارچه تخلف به مدت ۱۰ روز صادر کرد که پرونده طی مراحل قانونی به اجرای احکام جهت اجرای حکم صادره ارسال خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..