اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی به زودی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی که شامل ۱۰ قلم کالای اساسی به زودی در یزد اجرا و هزینه خرید کالاها، از دو بخش سهم پرداختی مردم و میزان تخصیص اعتبار یارانه پرداخت می‌شود.

محمدرضا فلاحتی،‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله شیر یک لیتری کم‌چرب، پنیر ۴۰۰ گرمی، ماست دبه ۲.۵ کیلوگرمی کم‌چرب، مرغ کشتار روز، تخم‌مرغ، ماکارونی ۷۰۰ گرمی رشته‌ای، قند شکسته فله‌ای، شکر سفید فله‌ای و برنج به زودی در استان یزد آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که در طرح نامبرده هزینه خرید کالاها، از دو بخش سهم پرداختی مردم و میزان تخصیص اعتبار یارانه پرداخت می‌شود، افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی به شیوه‌ای است که برای خرید هر ۱۰ قلم کالا با توجه به سرانه، افراد مبلغ ۵۳۰ هزار تومان پول نیاز دارند. از این مبلغ ۲۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان سهم پرداختی مردم و ۲۹۴ هزار و ۲۵۰ تومان توسط طرح کالابرگ قابل خریداری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان باید نسبت به اطلاع‌رسانی، دعوت و توجیه اتحادیه‌های فروش خوار‌و‌بار، پروتئین، لبنیات، تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهت ثبت‌نام در نرم‌افزار مربوطه به منظور مشارکت در طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام نماید.

فلاحتی تصریح کرد: از ظرفیت اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز می‌توان جهت راهنمایی صنوف و کسبه در راستای عضویت در طرح و ثبت‌نام آن‌ها در برنامه «شما» تا سطح دهستان و روستاها بهره‌گیری کرد.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..