گره‌ ترافیک میادین شهر یزد باز می‎شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد ضمن اعلام خبر بازگشایی چهار راه ریاضی یزدی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال، از تبدیل میدان معلم به چهارراه در آینده خبر داد.

«محمد رسول طهماسبی» با بیان این که میدان ریاضی در مسیر چند محور اصلی و فرعی پرتردد شهری قرار دارد و همواره شاهد گره ترافیکی در این نقطه بودیم، گفت: تبدیل میدان ریاضی یزدی به چهار راه باعث افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت عبور و مرور خودروها و امنیت بیشتر در تردد عابرین پیاده شد که این عملیات عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت آن به اتمام رسیده است و طی چند روز آینده خط کشی عابر پیاده ی آن اجرا خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی تبدیل میدان ریاضی یزدی به چهار راه شامل جابه‌جایی تاسیسات، تخریب سنگ جدول، آسفالت و بتن، خاکبرداری به حجم ۳۱۰۰ متر مکعب، تسطیح معبر، تهیه و اجرای بتن، نصب سنگ جدول، اجرای لایه های زیر اساس و اساس، آسفالت ریزی به حجم هشت هزار متر مربع، نصب چراغ ها و علائم ترافیکی می باشد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، طهماسبی در پایان خاطرشنان کرد: همچنین با توجه به ترافیک میدان معلم، اصلاح هندسی این میدان نیز در اوایل سال آینده در دستور کار شهرداری قرار دارد و به چهار راه تبدیل خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..