درخشش دانشجویان یزدی در جشنواره آوا‌ها و نوا‌های نبوی

گروه تواشیح «شمیم وصال» یزد، رتبه سوم جشنواره آوا‌ها و نوا‌های نبوی دانشگاه آزاد را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دومین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های نبوی به میزبانی شهر بجنورد برگزار شد و گروه تواشیح «شمیم وصال» دانشگاه آزاد اسلامی یزد توانست رتبه سوم را کسب کرده و تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کند.در این دوره از مسابقات ۱۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره امامت و مهدویت با محوریت آوا‌ها و نوا‌های نبوی رسید که در نهایت از آثار منتخب و برگزیده در هر بخش تقدیر صورت گرفت.

این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار شد که مداحی، منقبت‌خوانی، چاووش‌خوانی، ابتهال، مرثیه‌سرایی و تواشیح از محور‌های بخش رقابتی و بخش غیررقابتی همراه با تجلیل ویژه از پیشکسوتان، توان‌یابان و کودکان همراه بود.

گروه تواشیح دانشگاه آزاد یزد به سرپرستی علی زادمهر و شامل دانشجویان نخبه مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد یزد از سال ۱۳۸۳ تشکیل و هر ساله اجرا‌های موفقی در برنامه‌های مسابقاتی فرهنگی دانشگاهی و سازمان اوقاف و حج و زیارت داخل و خارج از کشور داشته است.

محمدحسین نجارزاده، علی نیک اختر، سجاد رحمانی، مصطفی دهقان، علی‌محمد شاکری و سید محمد دهقان حسینی، اعضای گروه شمیم وصال استان یزد در این جشنواره را تشکیل دادند که به اجرای اثری زیبا با محوریت حضرت علی اکبر (ع) پرداختند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..