شهداب یزد فینالیست شد

شهداب یزد با شکست پاس گرگان به دیدار پایانی لیگ برتر والیبال رسید.

به گزارش یزدی نیوز، تیم والیبال شهداب یزد که دیدار رفت مرحله نیمه نهایی را با نتیجه سه بر صفر از سد پاس گرگان گذشته بود، از ساعت ۱۸:۲۰ برای فینالیست شدن به مصاف پاس گرگان رفت.

شهدابی‌ها دست اول را بهتر آغاز کردند و چند امتیاز جلو افتادند، اما گرگانی‌ها موفق شدند امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کرده و حتی جلو بیفتند.

کش و قوس در این دست ادامه یافت تا اینکه پاس گرگان موفق شد با نتیجه ۲۹ ـ ۲۷ به پیروزی دست یابد.

یزدی‌ها دست دوم را همانند دست اول با قدرت آغاز کرده و فاصله چند امتیازی را با حریف خود ایجاد کردند. این فاصله تا پایان دست ادامه یافت و سرانجام با نتیجه ۲۵ ـ ۱۳ به سود شهداب پایان یافت.

دست سوم بر خلاف دو دست قبلی با شروع بسیار خوب پاس گرگان آغاز شد و تلاش شهداب برای جبران این فاصله بی نتیجه ماند و گرگانی‌ها این دست را ۲۵ ـ ۱۹ از آن خود کردند.

بلندقامتان یزدی در دست چهارم به روند نتیجه گیری بازگشته و موفق شدند این دست را با نتیجه ۲۵ ـ ۱۶ بر حریف چیره شوند.

سرنوشت این ماراتن به دست پنجم کشید و پس از کش و قوس های فراوان و در حالی که گرگانی ها گام بلندی برای پیروزی برداشته بودند، با نتیجه ۱۸ ـ ۱۶ به سود شهدابی‌ها پایان یافت تا این دیدار حساس و سراسر هیجان با نتیجه سه بر دو به سود شهداب پایان یافته و این تیم به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یابد.

 

در دیگر دیدار این مرحله، تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود آملی‌های پایان یافت تا با توجه به پیروزی در دیدار رفت، به فینال راه یافته و حریف شهداب یزد شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..