امام جمعه یزد، همکاری مسئولان و مردم برای حل مشکل ارز را خواستار شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان برای حل مشکل ارز و گرانی‌ها وارد میدان شوند و با همکاری مردم، این مشکل را حل کنند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: مشکل ارز و برخی گرانی‌ها با تدبیر و همکاری مسئولان و همراهی مردم حل شدنی است.

وی ادامه داد: هدف دشمنان در قالب جنگ ترکیبی، فشار وارد کردن بر مردم است ولی مقاومت و ایثار مردم همانند گذشته نقشه استکبار را خنثی می کند.

امام جمعه یزد بیان کرد: دولت باید با تمام توان برای چاره جویی و غلبه بر مشکل دلار و ارز و حل گرانی ها ماموریت خود را با حرکتی جهادی و انقلابی انجام دهد.

ناصری بیان کرد: وجود برخی مشکلات اقتصادی و ارز قطعا با هدفی که دشمنان برنامه ریزی کردند انجام می گیرد و هوشیاری مردم و مسئولان راه حل برون رفت از مشکلات است.

 

امام جمعه یزد به اهمیت هوشیاری و ایستادگی ملت در ۴۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی از ایران قوی به شدت در هراس است.

ناصری بیان کرد: برخی در کشور می گویند برای حل مشکلات چرا دشمن تراشی می شود در حالی که ملت ایران دنبال این موضوع نیست و استکبار است که برای کشور ما مشکل ایجاد کرده است.

وی گفت: توطئه های استکبار هر روز در قالب و برنامه جدید مطرح می شود ولی باید همه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای شکست دشمنان در میدان نظام حضوری قوی داشته باشند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..