لزوم افزایش آمادگی در زمینه صنایع شیمیایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: زمینه خرابکاری در صنایع شیمیایی زیاد است و باید در این خصوص در آمادگی قرار داشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوز، علی اکبر عزیزی در همایش صنایع شیمیایی استان با بیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعی مهم در کشور بوده که همیشه در صدر تذکرات رهبر انقلاب قرار داشته است، گفت: یقین بدانید دشمن دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برنخواهد داشت و هر چه آمادگی ما بالاتر باشد دشمنان ما در زمان بحران قطعا به اهداف خود نخواهند رسید.

وی پدافند غیرعامل را اقدامات زمان صلح برای کاهش تلفات و خسارت ها در زمان بحران عنوان کرد و افزود: با توجه به دربرگیری بالای جامعه با صنایع شیمیایی، اقدامات در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

معاون استاندار تأکید کرد که البته زمینه خرابکاری در این صنایع نیز بیشتر بوده و باید آمادگی بالایی داشته و در زمان صلح تلاش مضاعفی انجام دهیم.

وی از آمادگی استان برای جلوگیری از شیوع بیماری تب برفکی خبر داد و اظهار داشت: با شیوع این بیماری در کشور عراق و احتمال ورود دام الوده به کشور و استان و با توجه به خطرناک بودن این بیماری و تلفات سنگین دام‌ها جلسه اضطراری برگزار شد. دامپزشکی استان نظارت‌ها را تشدید کرده و آمادگی قبل از بحران به معنای پدافند غیرعامل است.

عزیزی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه صنایع شیمیایی اظهار داشت: باید نقاط ضربه پذیر شناسایی و مرتفع گردد و امادگی خود را در این زمینه به حداکثر برسانیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..