بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی بافق سال آینده تکمیل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مقرر شد بیش از ۱۲ میلیارد تومان به طرح‌های بهداشت و درمان شهرستان بافق تخصیص یابد.

به گزارش یزدی نیوز دکتر هاشمی در شورای سلامت بافق افزود: بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی این شهرستان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر یک عزم جدی در دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، استانداری و وزارت بهداشت وجود دارد که سال آینده به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: قرار شد مبلغ هفت میلیارد تومان اکنون و مقداری هم در سال ۱۴۰۲ به صورت تدریجی به طرح تزریق شود تا به مراحل پایانی برسد.

هاشمی تصریح کرد: بافق از نظر جمعیتی، استاندارد‌های لازم برای داشتن دستگاه ام آی آر را ندارد، ولی با توجه به دوری از مرکز استان و مطالبه مردم، قرار شد اقدامات لازم برای تهیه دستگاه انجام و زیرساخت‌های آن باید با کمک نهاد‌های استانی و شهرستانی و خیرین فراهم شود.

وی ادامه داد: برای خانه بهداشت بشکان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوزه معاونت بهداشت تا پایان سال و برای آزمایشگاه مرکزی شماره یک مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در ابتدای سال ۱۴۰۲ تخصیص می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک مبلغ چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در ابتدای سال ۱۴۰۲ تخصیص می‌یابد.

هاشمی خاطرنشان ساخت: برای پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهید حبیبیان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز پایگاه اورژانس جاده‌ای سیریز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تخصیص می‌یابد.

وی تأکید کرد که سعی می‌شود مبالغ کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان سال واریز شود.

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

بخش نظردهی بسته شده است..