رییس پلیس راهور یزد:

ثبت اطلاعات دوربین‌های کنترل سرعت یزد، آنلاین است

رییس پلیس راهور استان یزد گفت: تمام دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر یزد، آنلاین هستند؛ اخیرا این دوربین‌ها سرعت را ثبت اما جریمه را اعمال نمی‌کردند که این مشکل رفع شده است.

سرهنگ مهدی زارع گفت: برخی از دوربین های سطح شهر یزد به دلیل برخی نواقص فنی، میزان سرعت را ثبت اما گاهی جریمه‌ تخلف سرعت را اعمال نمی کردند و یا پیامک ها اعمال قانون با تاخیر ارسال می‌شد که اکنون این مشکل رفع شده است.

به گفته وی قبلا به علت همین نقص فنی، فقط جریمه تعداد معدودی از خودروها متخلف ثبت می‌شد که اکنون میزان سرعت هر تعداد خودرو که در محدوده دید این دوربین‌ها تردد کنند، ثبت و ضبط می شود.

وی ادامه داد: وجود همین نقص فنی باعث شده بود تا ارتباط دوربین‌ها با پلیس راهور ناجا نیز دچار اختلال شود و گاهی پیامک نیز صادر نمی‌شد اما اکنون با رفع نواقص فنی، هر خودروی که بیشتز از ۶۰ کیلومتر در معابری شهری تردد کند، جریمه و اعمال قانون می شود.

سرهنگ زارع از پیگیری برای نصب یا افزایش دوربین های جدید در برخی معابر حاشیه‌ای شهر نیز خبرداد و یادآور شد: این دوربین ها در معابر حادثه ساز و از جمله بلوارهای استقلال، ۱۷ شهریور، تشریفات، نواب و مدرس نصب می‌شوند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..