صدرنشینی تیم فوتبال قندی یزد در گرو غلبه بر رزکان کرج

تیم فوتبال شهید قندی یزد برای رسیدن به صدر جدول گروه ۲ لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور امروز(دوشنبه) در دیداری خانگی میزبان تیم شهدای رزکان کرج است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون در جدول رده‌بندی گروه ۲ لیگ دسته ۲، تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران با ۳۷، شهید قندی یزد با ۳۴ و داماش گیلان با ۳۱ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند و تیم شهدای رزکان کرج نیز با کسب ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر چهارم است.

در انتهای جدول رده‌بندی گروه ۲ دسته۲ فوتبال قهرمانی کشور تیم‌های مس نوین کرمان با ۱۳، کیان سام بابل مازندران با ۱۲ و همچنین تیم شاهین تابان نوشهر نیز با ۱۱ امتیاز قرار دارد که برای بقا در این لیگ مسابقات نزدیکی را در ادامه دنبال می‌کنند.

نزدیکی امتیاز دو تیم شهید قندی با حریف خود بر اهمیت و حساسیت این دیدار افزوده است و بازیکنان قندی باید از همان ابتدای رقابت طبق یک برنامه برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز بازی تلاش کنندرقابت ۲ تیم فوتبال شهید قندی یزد و شهدای رزکان کرج به دلیل نردیکی امتیازها و برای رسیدن به بالای جدول و عقب نماندن از رقبای مدعی از اهمیت و حساسیت برخوردار است و قطعا بازیکنان تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌ها باید قدر مسابقات خانگی را بدانند .

تیم‌ شهید قندی یزد از ساعت ۱۴:۳۰ امروز هشتم اسفندماه با حضور تماشاگران در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم شهدای رزکان کرج است که برای رسیدن به بالای جدول و صدرنشینی راهی جزء کسب پیروزی در این دیدار ندارد.

تیم فوتبال شهید قندی در هفته گذشته در دیداری خانگی که با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد حریف خود تیم شهرداری ماهشهر را با گل دقیقه ۱۵ سید جواد شفیعی پور که از روی نقطه پنالتی بدست آمد بر میهمان پیروز شد.

مدرس فدراسیون و کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال شهید قندی یزد برای رسیدن به بالای جدول همانند دور رفت لیگ باید تمامی مسابقات خود را در خانه و بیرون از آن با ظرفیت‌های خوبی که دارد با شکست حریفان پیگیری کند تا موفق رسیدن به لیگ دسته اول باشد.

جمال دهقانی افزود: نزدیکی امتیاز دو تیم شهید قندی با حریف خود بر اهمیت و حساسیت این دیدار افزوده است و بازیکنان قندی باید از همان ابتدای رقابت طبق یک برنامه برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز بازی تلاش کنند.

 

وی اظهار کرد: حق میزبانی و حضور تماشاگران و همچنین روحیه خوب بازیکنان یک برگ برنده برای نماینده فوتبال یزد است که امیدواریم امروز بتوانند همانند دیدار قبلی با کسب امتیاز بازی به بالای جدول و صدرنشینی گروه ۲ لیگ دسته ۲ کشور دست یابند.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود و در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

حضور سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..