فیلم کوتاه “موکول به فردا” در یزد اکران شد

به گزارش یزدی نیوز فیلم کوتاه "موکول به فردا" در روز پایانی اکران آثار یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد به روی پرده رفت.


بخش اول از روز پایانی اکران آثار یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد دیشب برگزار شد.

فیلم کوتاه "خوشبختی بدون پول" ساخته "مهیار حمیدیان شورمستی" از  تهران نخستین فیلمی بود که در این بخش اکران شد، این فیلم با مدت زمان ۱۶ دقیقه در بخش مستند جشنواره شرکت داده شده بود.

دومین فیلم اکران شده در این بخش، فیلم کوتاه مستند "کهنمویی ساعت هفتصد و بیست" ساخته  "نصیر درویشوند" از  بوشهر بود، این فیلم ۳۰ دقیقه زمان دارد.

سومین فیلمی که در این بخش اکران شد، فیلم "دایره کوچک ما" ساخته "محمد فاضل‌پور ابوطالب" از  اصفهان بود، این فیلم ۳۰ دقیقه‌ای توانسته نظر هیئت انتخاب بخش مستند جشنواره را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره به خود جلب کند.

فیلم داستانی ۲۰ دقیقه‌ای "بیماری" ساخته "میلاد ستوده" و "سجاد ستوده" از تهران و فیلم مستند ۲۳ دقیقه‌ای  "آرزوی همه" ساخته "علی قدیریان" از  تهران هم در سانس اول این روز اکران شد.

"موکول به فردا" که "الهام نویدفر" کارگردانی این فیلم مستند ۱۷ دقیقه ای را انجام داده هم فیلم دیگری است که با حضور جمع کثیری از هنرمندان به روی پرده رفت.

"ذره بین" فیلم مستند ۱۲ دقیقه‌ای ساخته "مهرداد خانی" از قزوین هم دیگر فیلمی است که برای اکران در این سانس نخست این روز در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..