ایجاد مجتمع اداری پایلوت استان یزد در مروست

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: به عنوان پایلوت در استان، ایجاد و استقرار مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد.

«جلال عرب خردمند»  در نشست هماهنگی و تبادل نظر در خصوص استقرار مجتمع‌های اداری در شهرستان‌ها که در سازمان مدیریت استان برگزار شد، به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار مجتمع‌های اداری در شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست هم‌افزایی در خصوص اجرای مفاد ابلاغی این بخشنامه در استان است.

وی ارایه خدمات در کمترین زمان به ارباب رجوع را از مزیت‌های مجتمع اداری دانست و بیان کرد: استقرار مجتمع اداری در شهرستان مروست باید به صورت پایلوت و نمونه در استان صورت گیرد.

عرب خردمند بر تبادل بخشنامه‌ها میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری یزد تاکید کرد و گفت: در خصوص مجتمع ادارات در شهرستان‌ها باید فلوچارتی تهیه و روند کار مشخص شود.

«مصطفی آخوندی» مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد هم در این نشست به ارایه توضیحاتی در خصوص استقرار مجتمع‌های اداری در شهرستان‌ها پرداخت و گفت: استقرار مجتمع اداری در شهرستان‌های مروست و بهاباد در اولویت قرار دارد، با این حال با هدف تمرکز بر منابع اعتباری برای حصول به نتیجه فعلا شهرستان مروست به عنوان پایلوت انتخاب و در همین شهرستان موضوع پیگری می‌شود.

آخوندی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، در شهرستان مروست اقدامات اولیه انجام شده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، ایجاد و استقرار مجتمع اداری این شهرستان آغاز خواهد شد.

در پایان نیز اعضای حاضر در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و خواستار از سرگیری فعالیت کارگروه فضای اداری در استان شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..