تشدید نظارت بازرسان جهادکشاورزی یزد بر کالاهای اساسی

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی شهرستان یزد از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

«مجتبی آغاز» در این رابطه اظهار کرد: صبح روز هشتم اسفند ماه مانور استانی این طرح برگزار شد و ضرورت اجرای آن به این دلیل است که تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، احتمال افزایش تقاضا برای کالا های اساسی که شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن و نان و در پی آن، افزایش تخلفات توسط واحدهای صنفی را به همراه دارد.

وی در رابطه با شیوه‌ی اجرای این طرح در شهر یزد نیز گفت:در شهر یزد براساس منطقه بندی شهرداری، ۱۰ اکیپ ثابت و فعال در نظر گرفته شده که در هر منطقه حضور و نظارت داشته باشد.

آغاز افزود: برای سایر شهرهای استان نیز به این شکل است که چنانچه آن شهرستان از نظر پراکندگی صنفی و وسعت شرایط خاصی داشته باشد، مانند شهر یزد پهنه بندی می‌شود.

این مسئول در رابطه با شیوه عمل بازرسان گفت: بازرسان ما به دو شکل عمل می‌کنند؛ یکی به صورت مردم نهاد و تماس‌های مردمی با شماره‌های ۱۲۴ و ۳۱۲۷ هست که در اختیار بازرسان قرار می‌گیرد و اگر تخلف تایید شد،با ارجاع به تعزیرات حکومتی با آن برخورد خواهد شد و شکل دوم به صورت انجام بازدیدهای سر زده و مستمر است تا شاهد بازاری آرام، پویا و مثبت باشم.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، این مسئول در در پایان نیز از مردم خواست در صورت تماس با سامانه‌های اعلام شده، حتماً آدرس دقیق و شرایط تخلف را کامل توضیح دهند تا مدیریت خوبی جهت رسیدگی به آنها انجام شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..