۱۴ هزار نهال مثمر بین شهروندان یزدی توزیع می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ساماندهی بوستان‌ها به ویژه محل‌های اسکان نوروزی مسافران، از توزیع ۱۴ هزار نهال مثمر بین شهروندان به مناسبت روز درختکاری در هفته آینده خبر داد.

«فاطمه زارع» در جلسه با اعضای ستاد نوروزی شهرداری یزد اظهار کرد: ساماندهی بوستان‌ها به ویژه محل‌های اسکان نوروزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در اولویت سازمان سیما و منظر شهرداری است.

وی در خصوص برنامه‌های سازمان سیما و منظر در آستانه عید نوروز، گفت: گل‌کاری معابر و بلوارها، باز بینی و رفع عیب آبنماهای سطح شهر، استفاده از احجام گل و گل‌کاری، هرس فرم گونه فضای سبز، تکمیل و بهسازی سیستم روشنایی و استفاده از المان‌های مناسبتی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

زارع در خصوص روز درختکاری نیز گفت: باتوجه به در پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، برنامه اهدای کاشت و توزیع نهال در نقاط مختلف شهر در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی در دستور کار است.

وی بیان کرد: ۱۴ هزار اصله نهال مثمر در روز ۱۶ اسفندماه در پنج محل بلوار حضرت ولیعصر، بوستان هفتم تیر، بوستان آزادگان، بوستان بزرگ آزادشهر و بوستان وحشی بافقی اهدا خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان افزود: پویش مردمی نهال‌کاری نیز در بوستان محیطی کویر به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..